ING Private Banking

Social Media Campagne

Voor een online campagne van ING Private Banking, gerealiseerd door Brand New Telly,  moest een lange doorlopende camerabeweging naar voren toe gecreëerd worden, waarbij diverse ING-ers één voor één uitgelicht zouden worden, letterlijk en figuurlijk.

Typografie en motion design elementen moesten in de ruimte toegevoegd worden. Omdat een fysieke ruimte nooit groot genoeg zou kunnen zijn en er flinke obstakels zouden ontstaan met de belichting en met tracking in volledig zwart, heb ik een plan ontwikkeld om ieder portret afzonderlijk in de ruimte op te nemen en deze met elkaar te koppelen.

Client – ING Private Banking | Agency  – Brand New Telly |  Creative – Auke van Rossum Producent – Rogier  Tolen | Camera – Ewout Bon | Motion Design – Jasper Wessels Postproduktie – Jasper Wessels | Grading – Barend Onneweer |

Hierbij moesten we vooraf timen hoelang iemand in beeld zou zijn ivm de lengte van de voice-over. Ook moesten alle personen op een roterende schijf geplaatst worden ivm met perspectiefwerking en moest het licht ook met de personen meedraaien. Op die manier kon de suggestie gecreëerd worden dat de camera de personen één voor één passeert. In de postproduktie was er op die manier voldoende ruimte om camera beweging en de toe te voegen motion design te matchen met de voice-over.

Voor de social media campagne 'CHECK', ontwierp Brand New Telly een fysieke checkbox als ludiek, herkenbaar campagne element.

Ik heb Brand New Telly bij dit project geholpen door de volledige post productie, de montage en de motion graphics op me te nemen.

Client – ING  | Agency  – Brand New Telly |  Creative – Auke van Rossum Producent – Rogier  Tolen | Camera – Ewout Bon | Motion Design – Jasper Wessels Postproduktie – Jasper Wessels | Grading – Barend Onneweer |

Meer weten? Ik inspireer je graag.
Neem contact op
Open chat
1

Hi! Kan ik je ergens mee helpen?